7 کاربرد زیبایی برای گوش پاک کن

7 کاربرد زیبایی برای گوش پاک کن

گوش پاک کن لوینا محصولی است که تقریباً در همه ی خانه ها به عنوان پاک کننده قسمت خارجی گوش یافت می شود، اما کاربردهای زیادی نیز در حوزه زیبایی دارد که ارزش نگه داشتن آن‌ها را دوچندان می کند. از مراقبت پوست تا آرایش گرفته و همچنین مانیکور ،فهرستی از 7 روش راحت برای استفاده از گوش پاک کن برای تقویت زیبایی شما گردآوری کرده ایم.در ادامه با آنها می پردازیم

استفاده به صورت نقطه ای

آیا با یک جوش ناخوشایند از خواب بیدار شدید؟ نیازی به ناراحتی نیست! به سادگی یک لوسیون ضد جوش را روی هر لکه‌ و جوش آزاردهنده اعمال کنید و به آن اجازه دهید کار خود را انجام دهد. استفاده از گوش پاک به شما این امکان را می دهد که در درمان خود دقیق باشید و سرایت لوسیون به کل صورت جلوگیری کنید.

باقی مانده آرایش را پاک کنید

بعد از بیدار شدن از خواب، اگر پاکسازی شبانه آرایش صورت شما به اندازه کافی کامل نبوده باشد ، از یک گوش پاک کن و کمی آب میسل استفاده کنید تا آرایش اضافی را از اطراف چشم و بقیه صورت خود پاک کنید.

رفع اشتباهات آرایش

علاوه بر پاک کردن بقایای آرایش، گوش پاک کن و میسلار واتر دوتایی را نیز می توان برای خلاصی از هرگونه اشتباه آرایشی استفاده کرد. هیچ چیز بدتر از تلاش برای ایجاد خط چشم بالدار خود نیست، به طور تصادفی نا موزون ،کوتاه و بلند می شود و در نهایت به یک خط مایع کمتر از ایده آل دست می یابید. یک گوش پاک کن را در پاک‌کننده کامل آب میسلار آغشته کنید و می‌توانید هر گونه اشتباه آرایشی را به راحتی پاک کنید نیازی نیست از ابتدا شروع کنید!

بینی خود را کانتور کنید

آیا می خواهید بینی تراشیده شده و فوق العاده صاف ایجاد کنید؟ برای آن می توان از یک گوش پاک کن استفاده کرد. از یکی برای استفاده از کمی برنز در کناره های بینی خود استفاده کنید تا کانتوری دقیق داشته باشید.

اشتباهات لاک زدن ناخن را برطرف کنید

در وسط رنگ کردن ناخن ها، به طور تصادفی به جای ناخن ها، تمام پوست تان لاک ی می شود؟ یک گوش پاک کن را به پاک کننده ناخن آغشته کنید، سپس هر رنگی را که خارج از خطوط انجام شده است را با مهارت پاک کنید.

ابزاری برای مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی نیاز به کمی تخصص و تجربه دارد به خصوص اگر اینکه شما مبتدی باشید نگران این هستید که تکه های مژه ظاهر شما را خراب کند. برای اینکه مقدار مناسبی از چسب را استفاده کنید ، کمی چسب را بروی یک گوش پاک کن فشار دهید، سپس از گوش پاک کن برای انتقال چسب به نوار مژه خود استفاده کنید.

سشوار خود را تمیز کنید

می توانید از یک گوش پاک کن برای تمیز کردن دریچه های سشوار خود استفاده کنید..

ترجمه و ویراست شده از مقاله : Beauty Uses for Cotton Swabs

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید