زغال فعال

فواید صابون زغال فعال برای پوست

زغال فعال چیست؟

زغال فعال ، که کربن فعال نیز نامیده می شود ، با سوزاندن مواد طبیعی مانند چوب ، زغال سنگ معمولی ، ذغال سنگ نارس یا پوست نارگیل به دست می آید. مواد اولیه در دمای بسیار بالا سوزانده می شود تا یک توده سبک از ذغال کربنی تشکیل شود. این بدان معناست که تمام اکسیژن از طریق منبع اکسیداسیون کنترل شده و یا بخار ، از مواد اولیه خارج شده است.

سپس ذغال منبسط می شود و یک سطح متخلخل ایجاد می کند که سموم را به دام می اندازد. از این نقطه ، ما می توانیم از زغال به عنوان زغال “فعال” یاد کنیم. توانایی طبیعی جذب آن از این طریق افزایش یافته است. به همین دلیل است که این پودر سیاه دارای کارآیی بالاتری و حداکثر قابلیت استفاده برای بدن است.

زغال فعال دقیقاً چگونه کار می کند؟

زغال فعال مواد شیمیایی دیگر را به سطح خود متصل کرده و در آنجا نگه می دارد ، بنابراین مولکولها فقط به سطح کربن فعال می چسبند. این “جذب” نامیده می شود (همان جذب نیست که در آن ماده ای به ماده دیگر اضافه می شود).

ذغال سنگ می تواند هزاران برابر وزن خود جذب کند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، به دلیل تمام منافذ ، سطح فوق العاده ای نیز دارد یک اینچ مکعب زغال چوب دارای مساحتی برابر با یک میدان 150،000 فوت مربعی است که قدرت جذب زیادی دارد!

به همین دلیل است که کمی ذغال سنگ می تواند سموم زیادی را از پوست ما جذب کند.

هزاران سال است که مردم از زغال فعال استفاده می کنند. از خواص سم زدایی آن توسط مصریان باستان یا بومیان آمریکا استفاده شده است. در اوایل قرن بیستم ، از زغال فعال برای حذف رنگ قند استفاده می شد ، حتی در جنگ جهانی اول در ماسک های گاز برای جلوگیری از مسمومیت سربازان در معرض مواد شیمیایی استفاده شد.

امروزه از زغال فعال برای درمان مشکلات معده و روده استفاده می شود ، هنگام سرماخوردگی باکتری های گلو را جذب می کند ، بوی دهان را از بین می برد و حتی علائم خماری را نیز تسکین می دهد. کربن فعال برای تصفیه و تصفیه آب آشامیدنی و حتی سفید کردن دندان ها استفاده می شود.

مزایای زغال فعال برای پوست

کربن فعال یک عنصر ویژه در ساخت صابون است.

پوست بزرگترین اندام بدن است و بنابراین یک اندام بسیار حیاتی است. اگر در پوست خود مشکلی دارید ، استفاده منظم از لوازم آرایشی با زغال می تواند مشکلات شما را حل کند. همچنین در درمان پوست های چرب ، آکنه ، تمیز کردن منافذ و از بین بردن چربی های ناخواسته از صورت و بدن موثر است (برای پوست های چرب عالی است). زغال فعال ، به عنوان یک آنتی اکسیدان کامل ، یک انتخاب عالی برای مصارف آرایشی است.

نگران نباشید ، تمیز کردن عمیق به معنای خشک شدن فوق العاده نیست ترس از هرگونه محصول پاک کننده و سم زدایی عمیق این است که می تواند پوست شما را خوب خشک کند. ، فرمول صابون ما روی انواع پوست به خوبی کار می کند. در حالی که ، از یک سو ، روغن اضافی را از پوست چرب استخراج می کند ، از سوی دیگر ، پوست خشک را مرطوب و تغذیه می کند ، به قدری ملایم است که روزانه از آن برای صورت و بدن خود استفاده کنید.

فواید صابون زغال فعال برای پوست

مراقبت از پوست چرب

پوست چرب؟ بسیاری از شما ممکن است از آزمایش راه های بیشماری برای درمان پوست چرب خسته شده باشید. در فصل تابستان حتی بدتر می شود. زغال فعال ممکن است تنها عنصری باشد که برای ایجاد تعادل در بدن به آن نیاز دارید. صابون زغال فعال می تواند چربی های اضافی ناخواسته را به همراه کثیفی از پوست شما بکشد. این به شما ظاهری صاف و بدون روغن می دهد. علاوه بر این ، چربی های ناخواسته را از صورت و بدن نیز به طور موثر حذف می کند.

پوست شما را عمیقا پاک می کند

صابون ذغالی توانایی کاملی در کنترل چربی صورت دارد ، همچنین در از بین بردن سلول های مرده موثر است و در نتیجه پوست تمیز و بی عیب و نقص را فراهم می کند. این ماده در پاکسازی منافذ ناخالصی هایی که مسئول ایجاد جوش های سرسیاه هستند شگفت انگیز است. با جذب روغن ، زباله های عمیق و آلاینده های محیطی باعث سم زدایی پوست می شود. پس از استفاده از آن ، پوست شما باید صاف و منافذ پوست شما به وضوح تصفیه شود. پاک کننده عمیق شگفت انگیزی است زیرا سموم به زغال فعال می چسبند.

کمک به کاهش آکنه

بسته به ویژگی های آکنه ، شدت آن ، علت ایجاد آن و موارد دیگر ، زغال فعال می تواند کمک کننده باشد. صابون ذغال سنگ به عنوان صابون زغال فعال در درمان آکنه مفید است. صابون با کربن فعال همچنین سموم را جذب کرده و ناخالصی ها و چربی های پوست را از داخل و زیر پوست پاک می کند. به این ترتیب صابون آکنه را از بین می برد. گاهی حتی آثار صورت ناشی از آکنه را از بین می برد..

اندازه منافذ را کاهش می دهد

در طول روز ، آلودگی ها ، سموم روی منافذ شما جمع می شوند و ظاهر آنها را بیشتر نمایان کرده و بزرگتر می شوند. وقتی منافذ پوست شما شفاف نباشد ، رنگ پوست شما نیز مشخص نیست. صابون ذغال سنگ بهترین راه حل برای این کار است زیرا کربن فعال به آن متصل شده و به بیرون کشیدن آلودگی و آلودگی از منافذ پوست شما کمک می کند ، آنها را کمتر قابل مشاهده می کند و اندازه آنها را کاهش می دهد. این باعث می شود چهره شما احساس طراوت کند.

با وجود تمام مزایای شگفت انگیز پوستی که در بالا ذکر شد ، صابون زغال چوب کاملاً ارزان است. این یک ماسک مرطوب کننده خوب تولید می کند تا احساس شادابی و لوکس را به پوست برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید